Telephony Integration

Manage your communication directly on the computer

Telephony Integration with other systems is not only a new trend, but an effective solution. Any business application will be incomplete if it does not include a communication tool to increase productivity and profitability. Integration of current platforms / applications with Asterisk (or other telephony software solutions) optimizes business processes, reduces costs and gains a number of competitive advantages for a successful development.

Our advantage : experience in development of our own product and project implementation that required integration of telephony software solutions with business applications.

Negative Ico
  • To optimize call center performance
  • To process incoming calls automatically
  • To collect data from customers automatically
  • To sort and unite business information into groups on specific criteria
  • To use the data from both systems to build analytical report
PositiveIco
  • Integrate phone system with business applications of the company
  • Create a new application with the phone system integration
  • Optimize the existing integration system to improve business processes
  • Build personal reporting system for optimization of business processes
Ready to move forward with our сustom programming services?
Call us today at +1 866 311 24 67 or
get started.

MS CRM Maintenance and Support of CRM users
MS CRM Custom Development & Customization

Ինչպես ենք մենք մշակում ձեր անձնական տվյալները

Լրացված ձևը ներկայացնելուց հետո ձեր անձնական տվյալները կմշակվեն WaveAccess ծառայության կողմից: Մեր միջազգային ներկայության շնորհիվ ձեր տվյալները կարող են փոխանցվել և մշակվել այն երկրից դուրս, որտեղ դուք բնակվում կամ գտնվում եք: Դուք իրավունք ունեք ցանկացած պահի հետ վերցնել ձեր համաձայնությունը:
Խնդրում ենք կարդալ մեր Գաղտնիության քաղաքականությունը լրացուցիչ տեղեկությունների համար